måndag 11 augusti 2008

Petit Crapaud

Jag har haft lite semester plus att jag råkade ut för en klumpig olycka med min kamera. Den hamnade i vattnet. PLUMS så ramlade den i mellan båten och bryggan precis lagomt för en kamera i den storleken att komma emellan. Men nu har min goa man köpt en ny till familjen. Det var skönt med lite semester också men nu är jag tillbaka igen. Vecka 36, 38 kommer det hem leveranser av varor som jag beställt inför hösten och julen och det skall bli så kul att få packa upp allt sammans MUMS! Dessa jätteplakat i ljust grönt tillsammans med matchande kuddar har jag nyss fått hem men har redan sålt nästan slut på hela sändningen. Det är väl det egentligen som är grejen att få sälja eller hur? Det är bara det att det går så fort med vissa saker och andra får jag vila ögonen på lite längre. Men lugn det kommer mera även från Petit C.
Jag har själv satt upp ett stort plakat ovanför trägrinden i vardagsrummet och när min G kommer hem från sitt möte (har kameran med sig) så skall jag fota lite så får Ni se.
Min nya favorit färg (utöver vitt, creme i alla nyanser, svart, brunt) är ljus grönt och turkost. Det är så fint tycker jag tillsammans med alla shabby chica saker, spetsar, träatiraljer, rost, rotting, korgar mm.

2 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Hej Jessica!!

Trist det där med kameran, men hey! Du fick ju en sprillans ny nu istället, det var ju bra :)

De där dokumenten är ju så underbara, så nöjd med mitt jag har.

Spännande med massa nya varor, jag börjar faktiskt smålängta lite till höst och jul då jag får inreda med julens och vinterns alla detaljer :)

Jag älskar också turkost, lovely färg...hihi!

Hoppas du mår bra och har det gott!

kramis!

Solsjö - Under en vind sa...

Tack för din kommentar hos mgi som jag gjorde att jag hittade hit! Vilken mysig blogg du har!

Den fina tvättställningen blev min också förra veckan! Nu väntar jag bara på solen så att jag ska kunna börja använda den!

Ha en bra dag! Kram!