onsdag 16 juli 2008

Resumé från butiken

Idag mellan 18-20 hade jag öppet i butiken och det var en sådan här trevlig kväll med många goa människor. Det som var populärt idag var de stora quiltade kuddarna med rosor på, de stora ljuspokalerna i fattigmanssilver, de vita hjärtljuslyktorna att sätta på väggen, mattor, tvålar och madonnorna. Madonnor både stora som små sålde jag idag. När butiken precis skulle stänga kom en tjej med hennes familj och ville knäppa lite kort i butiken för att dels lägga på sin sida men också erbjuda mig att använda hennes bilder. Jag har sett hennes bilder tidigare och hon är fantastiskt duktig på att fota. Hon har en äkta känsla och jag är säker på att hon på något sätt kommer att jobba med foto i framtiden och i sitt yrkesliv. Det skall bli jättekul att se bilderna och givetvis har jag fått lov att låna bilderna för att lägga ut på bloggen och få finare bilder på butiken än vad jag någonsin kommer att klara av. Tack Jennie så länge!

3 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Härliga zinkgrejer du visar, speciellt badkaret! Det ser ju såå mysigt ut! Tänkte kika förbi hos dig på lördag jag om du har öppet? Man vet ju inte såhär i sommartider, du bör väl ha lite semester du å :)
Men har du öppet så slinker jag in!

kram!

Vitt är vackert sa...

Hej!

Oj! Så mycket fint du visar!
Härliga zinkgrejer! Ja, Visst är det härligt med gamla lakan!!!
Härlig blogg!

Ha det bra!

Kram Ellinor

Vitt är vackert sa...

Å glömde ju berömma tvättställningen!!! Superfin!! Tänk om jag också kunde få en sån av min sambo... ;)

Kram igen