tisdag 12 augusti 2008

Kuddar i närbild

Här kommer de svagt ljusgröna kuddarna i närbild. Dem matchar plakatet som himlans bra. Idag när jag busade med barnen vid studsmattan kom det en kund som ville besöka butiken även om jag inte hade öppet (det går jättebra när jag eller någon i familjen är hemma) och köpa ett presentkort. Det gick ju naturligtvis jättebra det var bara det att jag hade lagt av mig t-shirt och byxor inne och lekte med barnen i trosor och bh. Snabbt som ögat hade jag hittat min älsklings kläder på verandan så att jag kunde följa med kunden in i butiken. Hjälp vad jag skämdes så nu måste jag tänka mig för i framtiden....det måste ha sett hur kul som helst ut. Nästan lite dolda kameran...
Kram
Jessica

3 kommentarer:

♥ Elin ♥ sa...

*skratt* det var min bror som kom :)

jag kommer över snart och handlar för mitt presentkort :)

kram elin

Levindas Värld sa...

Haha, det där lät ju riktigt roligt *fniss*

Fina kuddar du har fått in förresten!

Kramen!

hagagården sa...

Vilka fina kuddar du har.
tängte titta över till dig på lördag.
ha det gott
ninni