måndag 25 augusti 2008

Mamma Mia

I lördagskväll var vi i Stockholm, Globen och såg Mamma Mia. Den engelska versionen och det var hur bra som helst. När min kärlek fyllde jämt så fick han Mamma Mia biljetter för att kunna gå med mig på. Till det fick vi middag, skjuts fram, barnvakt och övernattning hos den familj som gav den fina presenten. Vi hade det jättemysigt och det var skönt att bara göra något tillsammans. Mitt på dagen hade vi det också bra tillsammans hela familjen. Besök både i inredningsbutiker och klädaffärer. På vägen hem igår så stannade vi på Arlanda en timme och såg när alla plan landade. Mäktigt och så nära man kan komma ett plan. Flera bilder och barn som skrek av jubel när planen dundrade förbi. Innan hade vi svängt förbi McDonalds för att handla lite fika. Kaffe, läsk, glass och lite andra gosaker. Hoppas att Ni också hade en härlig helg!

2 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Låter verkligen som en kanonhelg, så mysigt!!!

Själv spenderade jag hela helgen på jobbet, men det var helt okej det med, har faktiskt ett väldigt trivsamt jobb som jag gillar :)
Apropå jobb så måste väl jag gå å sussa nu om jag inte ska bli alltför trötter imån...hihi!

kramis!

Leamarlené sa...

Alla säger att Mamma Mia föreställningen är bra. Hade tänkt gå på den men det blev aldrig av. Var på bion och den var super bra.
:) Marlené