onsdag 13 augusti 2008

Hjärta


Dessa fina hjärtljustakar har kommit till butiken. Det blir så fint när man tänder ljusen. Idag har jag haft förmånen att få slå in ett hjärta i ett paket till en som handlade till sin kärlek som fyller år senare i veckan. Himla fin present tycker jag. Veckan innan sålde jag en hjärtlampa på väggen till en man som också köpte en present till sin kärlek. Bredvid ser Ni en annan av mina favoriter hjärtan på tvåd. Tidigare har jag berättat om att plättar i luften är min favis. Mina tre favoriter är plättar i luften, hjärtan på tråd och murgröna förstås!
Kramis!!

2 kommentarer:

Inspiration i vitt sa...

Ljusstaken var väldigt vacker.
Kuddarna du visade i förra inlägget är såå fina.
Kram/Ingela B.

Levindas Värld sa...

Men åh, har du fått in sånna där fina hjärtan, tycker de är så fina!

Vad kostar det? Finurlar på om du kanske ska få lägga undan ett hjärta åt mig beroende på vad det kostar och om jag ska göra mig råd *fniss*

Kram på dej!