tisdag 19 januari 2010

Spegel spegel på väggen där

Oiiiiiiii är jättelycklig. Jag har köpt mig en alldeles unik super söt spegel som jag väntar hem. Visar den bums när den kommer. Lite osäker på när jag får hem den och den som väntar på något gått väntar alltid för länge tycker jag hihihihi.
Min katt har blivit galen. Så fort jag sätter mig vid datorn så skall hon komma och visa upp sig. Strykningar, spinnerier och tasstryckningar på tangenterna så det bli så här lyDOIEÄAÖlslskjfåai. Mitt framför skärmen och på tangenterna skall hon vara. Strätar riktigt emot när jag puttar henne åt sidan. Tänk att katten blivit så gosig eftersom hennes historia egentligen är att ingen ville ha henne.........vilken tur vi hade och har!
I morgon vankas en tidig dag på jobbet för att hinna med alla sysslor!
Kram och g´natt!
















2 kommentarer:

Lavendel & Romantik sa...

Hej på dig!!
Kul att få se den spegeln sen är det till butiken eller BARA till dig? Ha det gott Kram/Majsan

från denna dag sa...

Känner igen ditt problem med gosande kissekatt som mer än gärna vill tassa på tangenterna:)
Men vad är härligare än när katten vill mysa och man riktigt märker hur den tycker om en, då smälter nog mitt hjärta iaf;)

Du har en så härlig blogg!!

ha det bra! //Ulrika