onsdag 13 januari 2010

Favoriten här just nu är

Denna socker ströare i plåt. Grabbarna har inte tröttnat på julgröten och vill fortfarande äta gröt gärna två gånger per dag, morgon och kväll och då är detta ett perfekt redskap att ha sockret i. Den passar perfekt! Idag i butiken var det så kallt trots att elementen var på för fulla muggar. Det var två personer som handlade lite pyssel till att göra egna tändsticksaskar och då blev jag så full i skratt för Ninni med bloggen Mormor Elsie brukar säga att jag är tokig i tändsticksaskar och Ninni du har såååååå rätt. Det är jag. Måste nog handla någon till av dig snart, hihihihi. I övrigt har jag en tuff jobbarvecka och jag hoppas på att det blir bättre nästa vecka. I morgon åker jag till Sthlm och kommer hem igen på fredag. Tur att man har en bra man och härliga barn att komma hem till. Gillar fredagar och vi brukar alltid äta lite extra gott och mysa på tillsammans. Brrrrrrrrrrr i kylan nu måste jag försöka packa lite kläder och annat att ha med på resan.

3 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhhh hååå var det dig jag budade mot på tradera då ?? Den fina ströaren, grattis att du vann den..jag får leta vidare..
Kraaam Anette

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

hallå den där ströaren va ju såå himla fin.. trevlig helg kram sussie

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Vilken charmig sockerströare!
Hoppas din visit i Sthlm var bra men som sagt borta är bra men hemma är bäst!

Jag önskar dig en fortsatt ljuvlig helg med familjen!
Kramar Elin.