söndag 17 januari 2010

Kärleksmums





När vi kom hem från våran hockey turné med killarna. Bakade jag en kaka, kärleksmums. Denna kaka har jag varit på väg att baka hur länge som helst med det har inte blivit av. Finns naturligtvis fler saker som inte blir av och som jag borde göra, men....
Ser fram emot kakan efter maten som består av smarrig fisk gratäng med kräftstjärtar och räkor. Vi har tur att barnen älskar fisk. Egentligen tycker dem om allt som jag lagar och det är så himla tacksamt och roligt. Tänk vad "lite" sådana saker kan göra ibland.


5 kommentarer:

hagagården sa...

Hej
Tack för det,ni är så välkommna att kika förbi och busa med valparna,det är bara måndag och torsdag jag jobbar sent.
Idag har jag budat hem två st gamla skolplanscher på tradera och är överlycklig för det,dom är så fina.
Det ser gott ut med kärleksmums!!!
Kram o ha en go kväll.
ninni

LantlivsAnette sa...

Mumss vad gott, hembakt är alltid fint..
Du..kika på min blogg i morron, du kanske vill vara med..i min Inredningsbok, med annons eller att sälja boken..
Kraaam Anette

Elsa och Helena sa...

Hej Jessica! Kärleksmums det låter gott och kärleksfullt!! Hoppas helgen varit fin!

Kram Helena

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Ja, kärleksmums är mums det!
Ha en bra måndagkväll!
Hälsningar från norr
Carin

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Fisk är såå nyttigt och gott! Och efteråt så passar det perfekt med smarriga kärledsmums =)

Kram Anita