måndag 25 januari 2010

Högt upp på min önskelista finns....




Ett par balettskor av något slag. Jag tycker att det är en sådan fin inredningsdetalj att dekorera med. Kan Ni tänka Er att jag i min ungdom just dansade klassisk balett men jag har inga av mina skor kvar och jag lovar att jag har letat. Jag minns att jag hade flera par och det är just sådana där gamla, lite slitna skor som jag helst av allt vill ha och som jag just hade också. Så vet Ni några så får Ni mer än gärna berättar VART!


2 kommentarer:

idémakeriet sa...

Ska hojta till när jag ser sådana någonstans.
Hur går det nu för grabben som fick bli opererat? Har han repat sig?
Varm kram
Gerda

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Förstår att du vill ha sådana. Inte jag för jag har stlk 42 och har aldrig provat denna konstart. Annars gillar jag dans, så härligt!
Ha en bra dag!
Carin