tisdag 24 november 2009

Stjärnanis

Jag gillar stjärnanis jättemycket. Tycket att det är hur snyggt som helst. Här bara vanlig ståltråd virat som ett hjärta och stjärnanis fastlimmade. Om man vill kan man också spruta på spraylim och sedan strö över lite glitter. Säljer jättemycket av detta i butiken just nu särskilt strutarna fyllda med anis så att man kan pyssla själv. Lägga några anisar på en bricka tillsammans med lite mossa är inte heller helt fel. Gillar anisen idag iallafall hihi bättre än kanel, kanske för att jag pyntat med kanel längre än med stjärnanisen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för ditt inlägg alltid kul med nya besökare.Då är ni grannar vad trevligt,ja hon har mycket fint har köpt fina kort av henne också.

hagagården sa...

Jätte fint hjärta du har gjort,skulle köpa tjärnanais av dig när jag var ditt sist men glömde bort det,få se om jag kommer i kväll.
ninni

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Håller nog med att stjärnanis är väl så fint! Nu ska jag gå till skåpet och ta fram lite....
Tack för tipset!
Carin