tisdag 24 november 2009

Allt är inte bara vitt, vitt, vitt




Många undrar om jag bara har vitt inne i huset eftersom mycket i butiken är vitt, vitt och vitt. Men det blir lite som skomakarens barn dvs det är inte stylat som det är i butiken inne. Jag gillar stilen inne ändå även om javisst jag skulle vilja att mer är vitt. Men samtidigt gillar jag de bruna, svarta och gråa också. Särskilt förtjust är jag i kulorna som jag visar i översta bilden. Ni vet att jag i "vanliga" fall älskar fattigmanssilver men jag tycker också om dessa fina cremefärgade och bruna kulorna i två olika storlekar. Det blir varmt med dessa färger tycker jag. Nåväl kaklet iköket skall iallafall få sig en omgång med färgpenseln men när? Ja, det vet jag inte hihihi.
Varma kvällshälsningar till Er alla!


Inga kommentarer: