fredag 6 november 2009


4 kommentarer:

Elsa och Helena sa...

Tack för dina rara ord...och jag kom välbehållen fram i torsdags...tack vare den suveäna vägbeskrivningen:)
Kramar Helena

Agnes Maria sa...

Tack goa rara du för den fina kommentaren på min blogg, det värmer mitt hjärta.
Och vilken ljuvlig blogg du har !
Nu skall jag kika vidare på fina bloggen din.
Ha det gott.
Kram Åsa

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Va kul att jag hittade till dig! Jättefina bilder och trevlig blogg.
Dig lägger jag till i min blogglista, hoppas det går bra?;-)
Carin

Livet på Berget sa...

Hej!
Tack för titten på min blogg! Så roligt med nya besökare och så hittade jag till din vackra blogg. Har kikat omkring och du har så vackra bilder! Ljusstakarna i detta inlägg är fantastiska. Underbart att du lever din dröm med egen butik, blir så glad för din skull!
Kram
/Sara