torsdag 12 november 2009

Så mycket mys

Det är inte klokt vilken mysig tid som vi har framför oss tycker jag. I butiken är det så stämningsfullt att jag har svårt att gå in. Vill bara vara där och njuta av allt de fina. Kulor, granar, pynt och bara mycket mys. För att inte tala om dofterna. Just nu så luktar det goda teer i butiken. Ja, jag kan bli upprymd av bara namnen, tokigt va? Hör bara, Vita vingars sus, Vinterkarusell, Önskar dig en stilla natt eller bara hjärt te kort och gott. Nu är det dags för lite te med skorpor. Jag väljer teet....önskar dig en stilla natt. Godnatt!

8 kommentarer:

Skatan sa...

Hej och tack för raderna hos mig :)

Ja du, lite te vore gott innan man kryper till kojs!

Sov gott och på återseende en annan dag,

Anna

Elsa och Helena sa...

Ja, det luktar himelskt i din butik och namnen på tesorterna gör att man blir helt lyrisk...)

Kram

Ekberga sa...

Jättefina bilder. Har du den fina adventsljusstaken (den vita längst ner på sidan) i din butik?
Kram

Emmas utsikt sa...

Hej, så kul att du kom inom mig. Så mysigt blogg du har och vilken gullig butik. Synd det är så långt till Gävle...

Jag kommer snart tillbaka. :)

fröken knopp sa...

hej..
roligt att du tittade in till mig!!

Du verkar ha en underbar butik!!!
vart ligger den??

kramar elin

fågel blå sa...

Hej vilken mysig butik du har. Vart ligger den? Finns det webb butik?

The romantic query letter and the happy-ever-after sa...

I’m reminded each time I visit your blog how a passion well expressed can inspire. Thanks for sharing, all the very best and a lovely weekend.

fyra vindar sa...

hej lilla tanten..hi..d små textbubblorna går att köpa hos vårt projekt..i byn -lapetiteperle.blogspot.com

gosönda hälsar miss sophie