onsdag 18 november 2009

Nu har jag gjort det igen!

Ja, nu har jag gjort det igen. Slarvat bort en kartong med varor i. Denna gång lite större kartong med några fler saker än förra gången då det bara var en liten pyttekartong. Den kartongen har fortfarande inte kommit fram så den är jag övertygad om att jag slängt. Jag blir galen på mig själv. Tänk om jag slängt den här också?!
Älskar dem här gamla fina julkortsbilderna och här är en av mina favoriter. Tack för mailen Ni skickar till mig om önskan om att utveckla butiken och alla de olika exempel Ni givit mig. Tack och kramis!

3 kommentarer:

Vitaboet sa...

Hej hej. Tusen tack, så glad jag blir. Här var det massa fint å se på också.

Önska dej en fin kväll, tittar snart in här igen.

Kram Camilla

Vit som snö sa...

Hej och tack för titten o din söta kommentar!
Jag grämer mej ju att jag i somras bara hittade till Madame Nyberg o inte till dej! Jag har svärföräldrar i Gävle så jag kikar förbi stan nån gång per år.
Vilken söt blogg du har också!
Ingen nätbutik?!
Jag kommer gärna hit igen, eller till din butik!
Kram Cilla

Pia sa...

Hej Elwira!
Vilken ur-(där fick jag en klocka insmygen)härlig överraskning att få besök (fattar ej vad som fattas, då så få lämnar kommentarer, men beökare är i tusnar).

Ljuvliga saker du hade i din butik, likaväl så hemma!
Den butiken besöker jag på nytt, virtualbesök måste jag nöja mej med...
Kram Pia