onsdag 15 april 2009

Snödroppar

Här är bilden på snödropparna som jag letade efter. Njutbart!

4 kommentarer:

Mitt hem är min borg sa...

Hej hej!!

Ja visst är det vår med snödroppar.. Underbart.. Man får en liten bukett varje gång man e ute.. =)

Ha det så bra!!
Kram

Linneagården sa...

Vackert....

Önskar dig en trevlig helg.
/madelene

hagagården sa...

Ja visst är det underbart med vårblommor,man blir så glad.
kram o ha en trevlig helg
ninni

Golden&Vitt sa...

Heej , äntligen hittade jag hit igen, gick igenom mina gamla sock beställningar och hittade dig:)

Tänk att vi bor i samma land, det kan man inte tro om du kikar in hos mig, vi njuter ännu av snöskoter turer och isprommisar. Snö droppar får vi vänta på ännu lääänge:)

Skrattar så till ditt inlägg om sakletare på gården,härligt att få fynda hemma på sin egen gård:)

Är du fortfarande sugen på spets sockar med pärlor så finns det hos mig...Ha en härlig vår/ Kram annika