måndag 5 november 2012



Nyyyyytt i butiken!
Har fått in denna fantastiska bok Vintage By Nina Christmas. Uppföljaren på Vintage By Nina boken! Helt makalöst vackra och inspirerande bilder. Helt klar flera sidor av totalt ny inspiration och så mycket mys varning. Glögg, papparkakor med god ost på och så en bok! Glömde julmusiken också som jag smyspelat för mig själv länge nu, kan ju inte låta bli. I butiken är det nu Ainbusk (osäker på stavningen) som får inspirera med deras härliga gotländska musik! Vad spelar Du därhemma?
Ha en härlig vecka!

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Hallo gumman!!!
Vilka härliga böcker!!!!Kan du lägga undan bägge åt mig så ska jag försöka komma ut till veckan!Hinner inte i helgen!!!
Hoppas att allt är bra med er alla!?
Kramar i massor!
Anne-Lie

Fågel Blå sa...

Hej!
Här var det ett tag sedan jag var in!!!
Härlig bok denna där!
Har redan köpt den!
Hoppas du får en fin dag!
Hälsningar Kathrine