onsdag 14 november 2012






Axplock av det som finns i butiken. Hjärtat i mossa gjorde jag till en kund i söndags och jag tog en slinga som jag fäste runt hjärtat. Till en annan gjorde jag en ängel i mossa som också blev bra. Runt vingarna virade jag en slinga. Till en tredje hade jag gjort änglavingar av taggtråd och virade en slinga runt där också! Hann inte med att fota ängeln och vingarna innan kunderna kom men Ni kanske kan fantisera hur det såg ut! Skulle ju såklart vilja ha ett par ängla vingar själv också men jag själv kommer så långt ner på priolistan att det får bli ett annat år på den fronten! Älskar slingor av olika slag. Att dekorera med lite här och där. Prova det här med änglavingarna eller något annat, Ni också och vira en slinga runt, kanonläckert! Har en till beställning på en annan variant till på söndag. Den är inte klar ännu och jag har fått fria händer från kunden så jag kan inte avslöja hur den kommer att bli. Både enklare varianter och med någon fin blomma eller något annat på tycker jag är urfint. De övriga bilderna är på saker som finns in my Shop!Var rädda om varandra och ta vara på det som är bra i livet. Livet är så ömtåligt! Fick en dos av det i fredags så här försöker vi se guldkorn i varje ögonblick just nu!
Kram
J

Inga kommentarer: