tisdag 8 juni 2010

Skolavslutning och studentvecka

Förra veckan var det den stora pojkens tur att få sommarlov. I fredags slutade han 6:an och imorgon slutar mellersta pojken 1:an. Minsta frågade med en något snorig näsa, när han också skulle sluta och då dagis såklart. Jag tror att barnen längtar efter sommarlov och att få vara lediga. Jag måste dock jobba på ett tag till och det är tur att man har snälla släktingar som ställer upp! På torsdag tar våran granne L studenten och på fredag min systers äldsta E studenten. Åren går och vi med dem! Blommor är superhärliga tycker jag och idag har jag fått hem underbar brudslöja som jag skall göra små dekorationer av.
Lite nya varor kom i veckan också och mer är på gång (himmel och plättar och utbyggnaden som inte är klar än)!

Inga kommentarer: