tisdag 4 maj 2010

Lusthus drömmar och en gammal vagn



Just nu drömmer jag om att ha ett eget litet lushus att mysa i. Jag vill så gärna gärna ha ett litet mysrum ute. Så klart att inreda och pyssla i men framförallt att njuta och mysa i. Det finns så många olika varianter och jag tror att det är dags att börja spara så kanske kanske det kan bli verklighet en dag. Har Ni några bra tips så skicka gärna ett mail.
Idag kom en tjej förbi och ville köpa en av mina vagnar (jo vagnar) för jag har en förkärlek till gamla vagnar av olika sl och har flera stycken både stora och små. Denna vagn sålde jag idag men jag har ju så klart en till i korg. Min bästa vagn som jag gillar allra mest är en svart jättefin gammal Emmaljunga vagn sådär riktigt gammal och fin. Jag har en till som är lite turkos i färgen och det är en annan tjej som sååååå gärna vill köpa den. Men jag kan inte riktigt bestämma mig. Men jag har iallafall lovat att fundera och bestämma mig till på lördag!

1 kommentar:

Fågel Blå sa...

Godmorgon!
Åh så underbara bilder från dej!
Vem vill inte ha ett sådant mysigt hus som du visar!
Och vilken vacker vagn!
Hoppas du får en fin Dag!
Kram Kathrine