måndag 9 februari 2009

Kattungarna har flyttat

Nu har alla kattungarna flyttat till nya hem. Sist kvar var "Astrid" (döpt efter min farmor) som fick en ny familj idag. Tänk att vi hittat så bra hem till våra kattungar. Alla fyra kattungarna tror jag har det riktigt bra med människor som tycker om katter. Den sista hade jag helst önskat stanna hos oss men eftersom min älskling egentligen är allergisk så får det räcka med våran katt Elsa (döpt efter min mormor). Nu "måste" jag trösta mig med en stor stor dos av inredning, inspiration och blommar.

6 kommentarer:

Ida sa...

Nej vad jobbigt att lämna bort katterna :( Våran katt som var 2 år försvann från oss i höstas.Kan inte kolla på gammla kort på henne blir så ledsen då,dom blir percis om ett barn för en.Så nu ha vi bara en katt. Hade bra // http://blomsterknoppar.blogspot.com

hagagården sa...

Hej
Ja jag är helt säker på att dina små katter har fått det bra,o det är roligt att se o höra om att du är mån om katterna,det är det nog inte många som är just när det gäller katter,lite slit o släng med dom liksom.
Vilken underbar bild på tulpanerna.
ha det så gott så hörs vi.
kramis
ninni

Mitt hem är min borg sa...

Hej hej!!

Vilka underbara tulpaner!!

Ha en fortsatt trevlig vecka..
Kram Linda

Lisas torp sa...

Vilka ljuvliga kattungar och så svårt att lämna bort dem - även om det är nödvändigt!

Semmelreceptet låter jättesmaskigt!
Det ska jag prova!

Tackar för titten hos mej och rar kommentar!(Oj, det rimmade visst":))

Lisa på torpet

Rummet för välbefinnande sa...

Ja, ibland är det tur att vi har inredning, blommor och tidningar att trösta oss med eller hur?
Tulpanbuketten är ju som rena rama medicinen :-)
Ha det gott!
Kram Mia

Britt sa...

Hej! vilken härlig blogg du har, vilka fina bilder!

Kul att du vill va med i min utlottning.

Kram Britt