torsdag 25 september 2008

Fattigmanssilver



Jag tycker så mycket om ljus. Det är det som är så härligt med hösten och vintern att det blir så mysigt med alla ljus. Hemma hos mig tror jag att det finns någon form av ljus nästan överallt du tittar. Ljusglas, lyktor, på väggen, på hyllor, på bord, golv ja nästan överallt.
Idag när jag kom hem från jobbet vid 20.00 hade min mellersta son som är 6 år, tänt jättemånga små värmeljus och ställt på trappen vid ingången ute. Sådan mor sådan son!
Kramis!

6 kommentarer:

Leamarlené sa...

Å vad gulligt. Tänk om någon skulle tända ljus för mig..nog får jag göra det själv.
kram marlene

♥ Elin ♥ sa...

Oh vad gulligt gjort av honom! Har du fått några fina lampor än?

Kram Elin

Tidsmästarinnan sa...

jag är helt tokig i fattigmanssilver... så fina bilder du visar!

kram!

Gnistrande snö sa...

Så fina bilder du visar och vad rart av din son att tända ljus och göra mysigt :-)

Kram

Tulipa sa...

Hej! Vilket välkomnande! Det var verkligen gulligt gjort! Killar med känsla för det där tycker ju vi tjejer om!
Varma hälsningar Tulipa

Tidsmästarinnan sa...

Hej Jessica,
tack för din rara kommentar inne hos mig! Ha det så gott!
jag passar på att sucka lite mer åt ditt härliga fattigmanssilver..
kram
Susanne