lördag 13 september 2008

Butiken


Idag har jag fått så mycket beröm för det som jag kämpat länge för och som egentligen utstrålar min butik. Den fransk danska inspirationen med mycket vitt, fattigmanssilver, religösa motiv som madonnor. Särskilt beröm idag fick jag av två kunder som sa att jag hade det bästa urvalet av fattigmanssilver och madonnor. Dem hade varit i många små som stora inredningsbutiker här i Gävle/Valbo området och jag hade klart det bredaste urvalet. Tänk vad kul det är när man är ensam om att ha de stora urvalet av madonnor och fattigmanssilver. Håll tummarna och tårna för mig att det förblir så! Hittills har jag haft förmånen om att vara ensam med många varor. Det är många som frågar vart jag köper in mina varor och jag brukar vara generös med att berätta vart jag köper in mina varor någonstans men det kanske är dumt? Tack till Er som jag fick så mycket beröm av idag och för alla goa tips man kan göra, KRAM!

5 kommentarer:

Emma sa...

Du får beröm av mej oxå! Finns många fina butiker här i krokarna men som ja sa till mamma senast i dag, tant elwira är min absoluta favvo butik! :)

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Å har set din butik många gånger,men inte varit in...nu är det på tiden.
Kram Irene

Gnistrande snö sa...

Tack för din gulliga kommentar i min blogg! På så vis hittade jag till din blogg, jättekul! Så mycket spännande bilder och spännande med egen butik. Hit kommer jag snart tillbaka igen:-)

Kram Katarina

Tiol sa...

Hej Tant Elwira!

För det första så var du så otroligt snäll o go som lät mig lägga undan en kungakrona fast jag inte kunde skicka en vän och hämta den förrän efter några dagar. En STOR eloge till dej som gjorde detta för mej.
Nu har denna vackra kungakrona fått en sådan fin plats hemma hos mig, och jag kan kika på den varje dag.
Jag ser verkligen fram emot att kunna komma och handla hos dej senare i vår. Eftersom jag inte klarar att vara ute när det är så kallt som det redan börjat att bli, så hoppas jag att vintern snabbt kommer att dra förbi, och att våren och den härliga sommaren snart kommer åter.

Jag skulle uppskatta jättemycket om du ville lägga ut bilder från affären, på nya saker som kommer in i affären. Det kanske är fler än jag som efterlyser det.
Kram....TINA i Falun

hagagården sa...

Hej Jessica
gud vad jag är nöjd med alla vackra saker jag köpte hos dig,det är tur att du finns så vi alla som älskar inredning får tillgång till allla vackra saker.
kram
ninni