onsdag 2 juli 2008

Zinkhus




2 kommentarer:

kerstin sa...

hej jessica fick se din blogg via ninni. Vilken fin butik du öppnat. Lycka till med den och din underbara familj. Själv har jag kommit tillrätta i mitt underbara värmland. Jobbar fnv på Ica och bor i sommarstugan vid vänern sedan i början av maj. Hoppas jag håller ut åtminståne till sep. sedan blir det lägenhet i Säffle igen. Allt är bara bra här. blev mormor idec. till lilla Leon värmlands gladaste kille, och stoltare mormor finns nog inte. Livet annars är fantastiskt underbart jag har fått så mycke nya vänner genom Göte (min särbo) vi har det så kul. Igår va vi på fest med ett gäng som vi träffar en gång i mån och har tema fester. igår va det bokstaven C. I sep ska vi åka till vättern och fiska kräftor en helg med det gänget. Ja som du förstår har jag verkligen hittat hem igen. hälsa nu din fina fam. kramar i massor. Kerstin som tidigare jobbade på konsum i Hagaström

Tant Elwira sa...

Hej Kerstin,
Ohh, vad kul att höra ifrån dig. Jag och min familj saknar dig på affären jättemycket och det är tur att Ninni finns där som också är hur bra som helst. Det är jätteviktigt i livet tror jag att omge sig med människor man tycker mycket om. Vad kul och skönt att höra att du har kommit tillrätta i ditt Värmland och att det löst sig med jobb. Grattis till att bli mormor och jag är övertygad om att barnen får en fantastisk mormor! Roligt också är att höra att du har fått ett härligt liv och att du och din särbo, Göte finner nya goda vänner. Det låter otroligt mysigt med kräftorna och jag kan nästan höra sörplandet från den goda lagen. Var rätt och dig och de dina och tack så jättemycket för hälsningen, inlägget på bloggen och lycka till hälsningen med butiken.
Kram
Jessica