söndag 14 oktober 2012

Vi var på en super trevlig 50-års fest igår med trevliga människor i fantastiskt mysig miljö och framförallt galet god mat. Förrätten var småplock av alla alla alla de olika slag och varianter som jag själv inte provat och som jag kommer att få recepten på. Dessa godingar är jalapenos, färskost och bacon - varma mmmmm. De var så goda att vi gjorde de till förrätt nu idag! Det enda som är "riskabelt" är att de är otroligt starka så man måste verkligen tänka sig för under tillagningen så att man inte petar fingrarna i ögonen eller så för då jaaaaa då svider det galet mycket! Kanske plasthandskar är att rekommendera för det kliar på mina händer ff.
Huvudrätterna var buffé och även här var smakerna nya och allt var jättegott! Recepten skulle jag också få vilket jag är urlycklig för, en matglad tant som jag är!
Idag har jag också sett de finaste huset på länge! Huset ligger i Harkskär och det var när W skulle vara med sin kompis J som jag såg huset för första gången. Ojjjjjjj vilket fint hus och vilket läge!
Så från gårdagen och idag så möter jag en ny vecka full av inspiration!
Kramar


Inga kommentarer: