torsdag 11 oktober 2012

Nytt i butiken!
Nu är det rejält påfyllt av nya varor i butiken ännu mer. Massor av prylar, dessa underbara skinn i offwhite och en massa massa kläder. Känns viktigt att hitta på nytt i butiken och just nu satsar jag mycket på kläder! Uuuuuur kul! Att blanda inredning, smycken, kläder och blommor tycker jag är kanon istället för att bara köra inredning. Har tom smygstartat med säsongens första vita hyasinter som kom idag till butiken på lördag. Galen att börja redan jaaaaaaaa absolut!Nu till något annat:
Skulle gå ut i skogen idag bakom vårat hus men jag vände då jag helt akut plötsligt blev rädd för björn o andra djur i skogen....jag som inte brukar bli rädd alls. Det började med ljud knakningar och annat mysko och att hunden som förövrigt påminner om fällen tvärstannade och började skaka! Hm tänkte jag vad kanvälandettavara......så fick jag fart på mina 38 gjorde en tvär sväng, tog upp vovsingen i famnen och gick med raska raska raska steg hem! Väl hemma blev jag nästan full i skratt åt mig själv för jag tänkte på hur jag småpratade hela vägen tillbaka, snubblandes mellan stubbar och stenar, halvt panikslagen! Gissa om det var gott med en stor kopp kaffe och en nybakad kladdkaka till! Två bitar mumsade jag i mig och hunden fick smaka grädden som lite mys efter "skogspromenaden" som vi såg fram emot hmmmmm är jag fånig eller? Djuren i skogen är ju mer rädd för människan egentligen. Men jag lovar riktigt byxis blev jag!
Kramilikram!!

Inga kommentarer: