onsdag 9 februari 2011

Mot våren...

Mot våren.....vilket härligt väder det har varit idag. Jag har varit ledig delar av dagen idag för att se på William när han åkte skol Vasaloppet idag på sin skola. Oh, vad glad jag var att jag tog ledigt för att titta på honom!

Nu börjar alla nyheter att ramla in. Nya ljusdofter (två nya favoriter hos mig), underbart skira lampskärmar i tre färger (en är viiiiiiiit), ljuslyktor, kuddfodral, krukor (har fått dille på krukor), burkar, kronor, porslin.
På måndag är det alla HJÄRTANS dag och en dag som är härlig tycker jag. Synd bara att det är en måndag. Passa på att köp en god bakelse (finns en särskild bakelse man kan köpa som stödjer hjärtsjuka barn) och något fint till din käresta eller någon som du tycker mycket om. Själv har jag inte riktigt bestämt mig för vad jag skall köpa till mina! Gäller att komma på något bra (bakelsen är given) men en till liten grej till alla borde sitta fint.
Kramis!
J

4 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Ja va spännande det är att få strosa runt i alla fina butiker nu när det ständigt ramlar in massa nya, fina grejer att pynta med till våren :)

Är så nöjd med min kudde sååå!!!

kram!

hemma hos lilla mej sa...

Vad härligt det måste vara att få hem massa nyheter och fixa och greja med.Vad har du fått hem för doft ljus?Märke och dofter?Ha en skön dag rara du.Varm kram Rita ♥

Fågel Blå sa...

MMM så spännande med alla nyhetern!!!!
Bysten så fiiin!
Kram Kathrine

Mitt Stugliv sa...

HejHej!

Visst är det hääääärligt när de nya varorna dimper ner. Rena rama julafton.

Ha det fint
KramKram
Lotta