onsdag 12 januari 2011

Rackarns!

Blir galen....har förstört min bästa underklänning som jag är sååååå nöjd med. Jag köpte den på Indiska i somras och den håller verkligen både i färg och kvalitet. Använder den ofta, tvättar den ofta och bara för att jag skulle torka den snabbt så stoppade jag in den i torktumlaren! Dumt dumt dumt för den fastnade i maskinen på något sätt så nu har jag väl både förstört min favorit underklänning och torktumlaren. Inte så stort problem kanske...finns värre saker...absolut...men ändå...rackarns klumpmaja säger jag till mig själv!!!
Gillar detta fina hjärta jättemycket. Man kan säkert göra egna men jag har köpt dem till butiken färdiga. Det går det med!
Må väl!

4 kommentarer:

Mitt Stugliv sa...

HejHej!

Så tokigt, det är lätt hänt när man är stressad och inte tänker sig för. Men det kolla en Creams underklänningar de är ljuvliga och bra i priser.

Ha en fin dag
KramKram
Lotta

hagagården sa...

Oj synd på din fina klänning,men du har så fina i din butik,fniss....
Jag kikar nog över på lördag.
Kram o ha en fin kväll.
Ninni

Atelje Vävarfinken sa...

Det är aldrig kul när man förstör något man gillar, men som tur är så finns det kanske någon ny att köpa.
Ha det gott
Kram från Vävarfinken Mia

Unknown sa...

http://www.vindsromantik.blogspot.com/

Det är inte roligt när man har ett favoritplagg.
Ser att du har butik i min "barndoms stad", kul.

Kram Maggan