lördag 25 september 2010

Nytt i butiken




Nu när hösten är här och löven faller är det så mysigt att tända ljuslyktor. Har fått hem en högre variant av min favoritlykta som jag tycker är så fin. Den stora skålen är en annan favorit. Tänk att bara lägga lite granris och röda äpplen i eller bara en famn av höstens färgranna löv! I butiken idag har vi pratat jul. En butik här i närheten hade redan julpyntat! Jag tänker hålla ut ett tag till för än är det mys med höst och en och annan härlig sensommar dag och jag vill gärna hålla kvar vid det ett tag till!
Kramar till Er alla!


1 kommentar:

Levindas Värld sa...

Wow vilken underbar skål! Va är det för pris på den Jessica??

Jadu jag var in på Owes förra veckan och då var julgrejerna framtagna...jisses alltså!!! Tänkte jag skulle svänga förbi dit imorgon, får se hur mkt mer jul de fått fram då.

kramis!!