tisdag 7 september 2010

En STOR kram!!































Till alla för en fantastisk 3 års Jubileums dag och firande av utbyggnaden i lördags. Hann med att snabbt ta några bilder men märkte direkt att jag borde ha anlitat någon som fotade hheeeeela dagen och på fler av Er alla som kom! Härligt med goa skratt och trevliga människor. En fantastisk dag som värmer mycket så här i höst tider. Jag tycker att det är så kul att vara ute i butiken nu och fixa och dona. Kvällarna blir långa tillsammans med uppackning, styling, fixing och go musik i butiken. Har nyss packat upp härliga höstljus i andra färger än i vitt, ja visst det är sant! Även en inbiten älskare av vitt vitt vitt kan faktiskt också gilla en annan färg som bryter av. Det är alltid lite svårt att veta exakt hur färgen ser ut i katalogen eller på datorn men som tur var var det bättre än jag trodde. Ha en riktigt bra onsdag! I morgon och mellan 18-20 är butiken öppen igen som vanligt. Nästa gång är på lördag och jag hoppas på att dagen blir lika fin så att dörren kan stå öppen hela dagen lång!
Kramar och TACK igen!





5 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Grattis till din nypremiär!!!!
Så roligt med så mycket folk!
Ninni visar bilder på sin blogg,och det var så fint i butiken!
Så roligt för dej att du fått det större!
och så mycket fint som fått flyttat in!

Ha en fin dag!
Kram Kathrine

Levindas Värld sa...

GRATTIS till nyöppnningen och stort tack för att du höll öppet för oss en stund igårkväll :)

Butiken blev sååå himla bra, en helt ny butik och jag förstår att du trivs att poa omkring där. Trevligt med behaglig och glad musik också tycker jag! Va roligt att det kom så mkt folk i lördags!

Jag är jättenöjd med mina köp igår, började genast klura på vart jag skulle ha grejerna då jag kom hem till kvällen...hihi!

Ha det nu så roligt i butiken med allt poande och uppackande av varor så ses vi en annan dag igen!

Kramis!

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till nypremiåren!!!!Vad skoj att detkom mycket folk.Vilken underbar butik du har.Härlig att få större.Ja nu blev jag sugen på att besöka din fina butik.Vad mycket fint du har ...Ninni har tagit kort.Har ringt dej utan resultat!!!!!Ha en fin dag rara du och stort Lycka till med din större butik.Kram Rita ♥

Anne-Lie sa...

Underbar butik gumman!!!!Och så trevligt det var!!!Men å andra sidan är det alltid det hos dig!!!
Kramar i massor!!!!
Anne-lie

norboden sa...

grattis till mer yta att fylla med din goda smak...alltid lika trevligt att besöka dig och din butik....
kramar från Eva och Alma <3