torsdag 16 juli 2009

Fotograf Merete Renström




Idag har en fantastisk person varit i butiken och fotat. Hon heter Merete och har tagit helt underbara bilder på mina barn och på saker och ting i butiken. Under sommaren kommer jag att bjuda på hennes bilder här på bloggen. Känslan är enorm och bilderna liksom talar för sig själv. Nu på min semester (jobbar sista dagen i morgon) har jag många projekt att se fram emot. Ett är att rensa och städa och om jag gör det riktigt bra så kanske jag har tur att Mette vill fota inne också. Då blir det ännu mer bilder att bjuda på...........


Här kommer ett smakprov.


Tack Mette för det du gör för mig!


Många många hälsningar till Er alla och särskilt till Dig Mette


1 kommentar:

Mitt hem är min borg sa...

Hej Jessica!!

Va kul att ha en fotograf hos sig.. Det är ju en jätte svår del med bloggen tycker jag.. Man kan ju ha fixat lite fint, sen när man tar kortet så ser det inte alls lika inspirerande ut längre.. =(
Jätte fina bilder..
Ha en super skön semester..
Har du butiken öppen? Tänkte at en sväng förbi dig.. =)

Kram kram!!