tisdag 9 juni 2009

Mot sommaren............

I morgon är det dags för skolavslutning samtidigt som min älskling fyller år. Det blir en dag att fira och njuta av härlig jordgubbstårta och nybryggt kaffe. Hoppas att vädret håller i sig... Jag har plockat lite vita vilda blommor blandade med ormbunke och det blev så fint. Tänk vad mycket man kan plocka och dekorera med från naturen. Både igår måndag och idag tisdag har jag haft besökare i butiken som handlar till fröknar och andra som har turen att få en sommarpresent. Den blomstertid nu kommer med lust och fägring..............

1 kommentar:

VITA NYANSER sa...

Hej!
vad kul att du kikar in till mig. Jag har handlat i din fina butik ett par gånger = ). Den fina exklusiva franska flaskan .... kan inhandlas på.... Maxi ...= )... för 29 kr!!! En god sommardricka.

Kram L-L