onsdag 11 mars 2009

Butiksbilder





Oj, vad tiden går. Det var alldeles för länge sedan det kom ett inlägg. Tackar min syster för att hon påminde mig om att det var länge sedan det kom något nytt på bloggen. Idag kom mina efterlängtade gjutjärns varor som egentligen är lite för dyra att ta hem men jag kunde inte låta bli...kolla bara in bysten...
Vi kom iallafall iväg till fjällen några dagar och det var såå skönt. Ser redan fram emot nästa gång vi får packa bilen full och åka iväg och kanske möta våren i fjällen.
Idag har jag packat upp lite varor och försökt få undan några kartonger som står i vägen för mina härliga kunder. Det värsta är att jag tror att jag har städat bort en liten kartong med några fina påsksaker som jag beställt. Får försöka hitta dem och verkligen hålla tummarna att jag inte kastat bort dem helt och hållet.



1 kommentar:

Mitt hem är min borg sa...

Hej!!

Så mycket fina saker du har fått hem.. Jag såg en underbart vacker lampa där.. Är de en jielde?

Kram på dig!!