tisdag 2 april 2013

Idag fick vi en leverans varor med leverantören/utköraren hade blandat ihop våran beställning med en annan fin butik, Lantligt på Loftet. Som tur var pigga Helene på alerten och såg till att vi bytte tillbaka varorna med varandra. Tack för det o all lycka till med flytten till nya huset med söt butik!
Något annat jag fått dille på är blå färg. Duvblått mmmmm havet, himlen så fint att dekorera övrigt med. Brunt i olika toner, vitt (jodå jag tycker att det finns olika toner jag) i olika toner, cremefärgat i olika toner är jättefint tillsammans med blåa nyanser. Gillar skarpt! Skulle vilja få tag på några fina quiltar i duvblått.... måste leta runt bland mina leverantörer!
Vi har 4 veckors kissemissar hemma. Skall försöka samla dem och ta ett foto o lägga ut. Dem är såååå söta. Tre är lurviga och två något kortare hår. Tror att min fina Katt Elsa skall få behålla en unge undrar vilken av dem..... svårt val alla är ju så söta! Ha deeeeeeet!

2 kommentarer:

Helene sa...

Haha,ja som tur var det i samma stad som det förväxlades i alla fall;)Ska bli så kul att flytta till nytt och starta upp butiken där :) Ha det bra!
Helene
Lantligt på loftet

Helene sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.