onsdag 1 augusti 2012

Semester!
Ohhh, det är underbart skönt! Har semester och bara njuter, solar, badar, läser och bara umågs med barnen som jag längtat efter så länge. Idag på våran promenad blev barnen urglada då en hockey kändis också var ute på promenad....särskilt glada blev de eftersom han sa HEEEEJ först! Sedan plockade vi lite hallon och bakade en smarrig hallonkaka som vi strax bara kaffet har puttrat klart skall njuta av! Det betyder också att butiken har sommarlov. Laddar och bara längtar efter att få starta igång igen. Jag har inte haft sommarlov på "riktigt" på flera år alltid haft en massa saker, projekt och jobb på olika håll som jag pysslat med men jag har lovat mig själv att börja njuta av livet mer och det lovar jag att jag gör nu! Köpte också flera paket med kräftor idag och stoppade in i frysen lagom till kräftfrosseri. Så svag för kräftor både som de är med sörplande och allt, wokade med chili, lime, vitlök och god olja men också som soppa! Mumma, nej nu tror jag att det tystnat i köket från kaffehurran och det betyder FIIIIIKKKKKA (försent att tänka på figuren nu det får bli ett annat år fnissssss)!
SSSSSSOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAARRRRRR!!!!!!!!!


1 kommentar:

Atelje Vävarfinken sa...

Hej Jessica
Hoppas att du har det skönt på din semester trots att det regnar nästan varje dag.
Kollar varje gång jag åker förbi om du ska ha öppnat.
Vi ses.
Hälsar Mia