tisdag 24 januari 2012

40% fortsätter onsdag och lördag

Idag har vi fått en till leverans av varor och vi konstaterar att vi behöver bygga ut. Det är lättare på sommaren eller framförallt när det är varmt och att det går att ställa ut mer saker ute som också säljs än det är på vintern när det är kallt. Blommor, krukor, dekorationer och annat kan då stå ute när det är varmt och det blir mer plats. Nu måste allt rummas inom de utrymme som finns. Jag har också beställt hyllor och andra lämpliga förvaring/exponeringshyllor som blir bättre att ha i butiken och som rymmer fler saker. Vi bestämde oss nu för att köra 40% både onsdag och lördag också för att skapa utrymmet och i väntan på att vi får hyllor och möbler som passar. Ett skåp jag beställt är så snyggt att jag gäääärna vill ha det själv men som sagt det är prio på bra exponeringsmöbler!
Bilden är ett släktträd som jag hittade igår på någon hemsida när jag skulle hjälpa mellersta sonen med att göra släktträd inför ett skolarbete. Gillade den skarpt, visst är den fin?
Varmt välkomna onsdag 18-20 och lördag 11-15 för att shoppa många fina vårsaker till bra pris!

1 kommentar:

Anna sa...

Ja, usch, det är alltid problem med förvaring tycker jag...Ibland är det bättre att ta ut allt och börja om från grunden...
Kram Anna