torsdag 13 oktober 2011

Älskade lavendel

Åh, vad jag älskar lavendel. Kanske för att jag också älskar Frankrike! En av mina härligaste reseminnen är just när jag plockade lavendel i Frankrike. Tack vare det har jag fina kontakter kvar och kan få härlig torkad lavendel, underbart!
Jag skulle ge hur mycket som helst för att ha dessa lavendelfält här hemma. Tänk självplock av lavendel, ohhhhhhhh. Kanske på sikt, en av mina drömmar och jag brukar inte ge mig förrän jag får som jag drömmer om!
Varma höstkramar från en just nu choklad med grädde drickande, raggsocke och lite smått frysna Tant Elwira!

2 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Wow så fiiiiiiiiiiiiiiiiiiint!
Älskar denna bilden!
ha en fin Helg!
Kramar Kathrine

hemma hos lilla mej sa...

Bara så fin bild !Älskar lavendel.Önskar dej en härlig lördag.Kram Rita ♥