tisdag 26 april 2011

Onsdag i butiken!




Så var vi framme vid dagen då jag känner att butiken är alldeles för liten. Särskilt ute på lagret. De utrymmet räcker inte alls och jag får gå sicksack därinne och dessutom så är det supersvårt att hitta allt som står på hyllorna. Det känns som på bilden längst ner och jag skulle behöva ett utrymme som bilden längst upp. Den största vinsten när vi byggde ut kändes som att yes nu slipper vi ha lager inne, på verandan och nere i varmgaraget men nu ser jag igen hur kartongerna smyger sig på. Börjar även att fylla ut golvytan i butiken och då är det trångt. Nu när det har varit så skönt ute har somliga saker även fått flytta ut på trappan till butiken men så går det inte att ha om det är kallt eller regnar.


Ja, så nu skall vi till hösten bygga ut igen....men till flera kunders glädje så har vi riktigt riktigt riktigt bra erbjudanden imorgon onsdag mellan 18-20. Jag inser faktum att det är alldeles för trångt!
Varmt välkomna att passa på att handla!

1 kommentar:

Elsa och Helena sa...

Tack för en trevlig kväll i din fina butik. KRAM Helena