torsdag 18 november 2010

Så mycket fint!

Oh, ibland kan jag bli tokglad och upprymd över vissa inredningsdetaljer (blir nästan lite varm om öronen). Ni vet att jag gillar vitt vitt vitt och nysilver saker men du gillar jag också svarta detaljer. Tänk en ljusslinga i svart ja, det är sant! Fler som gillar också tydligen.....
Jag har också fastnat för kopparfärgat och guldigt igen. Vitt och kopparfärgat sååå snyggt tillsammans. Idag har jag förstört dörren till en riktigt stor svart ljuslykta ohhh vad arg jag blev på mig själv, onödigt! Imorgon är det fredag oh (tredje oh:et) vad fort det går. Ser fram emot att äta lite god mat imorgon kväll och fredagsmys med popcorn och cola i soffan med familjen. Jag hoppas att det blir något bra på tv om inte kanske det finns någon bra film att köpa. Hela familjen måste kunna se den så ibland kan det vara liiiite trixigt att hitta!
Nu väntar kudden!

Inga kommentarer: