torsdag 29 april 2010

Olivträd

Trädgård och plantor upptar en stor del av min tankeverksamhet just nu. Gillar skarpt dessa fina olivträd. Likaså rosmarin och lavendel på stam. Lika fint att ställa i en zinkhink eller i en fin kruka. Gillar gillar gillar. Vi har fixat lite ute på gården nu ikväll och tagit rätt på en himlans massa kartonger som jag har kastat kring mig när jag packat upp varor. Ibland är det kartong på kartong ja på kartong. Tur att sån´t kan gå till returen eller på eldningshögen! I morgon blir det god mat och mys med familjen och på lördag butiken. Söndagen blir att fortsätta plocka i trädgården och plantera lite frön som jag inte har hunnit plantera ännu!
Ha en riktigt skön Valborg!

2 kommentarer:

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

det olivträdet var fint! Härligt!
Ha en bra valborgs
Carin

Myownhome sa...

HÅller helt med dig, olivträd är såå fina. Och vilken fin bild du visar. :)

Ha det gott
//Johanna