onsdag 31 mars 2010

Påskstängt i butiken! Öppnar igen 14 april!

Vilken kväll i butiken...tur att jag hade svärmor som hjälpte till. Ibland är det bra med 4 händer istället för 2, Henrik fick hjälpa till med att bära ut lyktor och påsar, Göran fick hämta påsar som helt tog slut...Sååååååååååååååååååå nu tar hela familjen ledigt och vi öppnar igen onsdag den 14 april. Lite ledighet med familjen, gos med kattungarna, god mat, lite pysslande och läsande. Ha nu alla en riktigt skön påsk (visst är bilden söt med flickan och hönan?)!! Vi finns naturligtvis på telefonen.
Till Vera,
jag har slagit in ditt Lotta D halsband så ring när du är på väg! Hoppas att Din dotter blir riktigt nöjd!

5 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej!
Åh vad skönt med lite ledigt!
Önskar dej också en glad Påsk med dina nära och kära!
Kram Kathrine

Levindas Värld sa...

Hej Jessica!!

Åh va skönt med långledigt :)

Njut nu riktigt ordenligt av familj och katter samt god mat :)

Jag får ta och komma förbi dig och din butik i april när du öppnar igen, nu var det på tok för länge sen sist jag gjorde ett besök!

Må så gott!

GLAD PÅSK!

Solgården Butik och Café sa...

Tittar bara in för att önska Glad påsk. Ha det så skönt på ledigheten. Vi funderar på att komma ner till Gävle i aug, så då blir det en tur till din mysiga butik igen. Ha de gott!

Elsa och Helena sa...

GLAD PÅSK Jessica!!! Kanske syns vi i Blåkulla!? Min kvast är trimmad och klar...:)
Kram Helena

Anne-Lie sa...

Glad Påsk till dig och hela familjen!!!
Många Påskpussar och kramar!!!
Anne-Lie,Olle och Emil!!