måndag 15 februari 2010

Nyheter i Butiken

En massa härliga nyheter har kommit hem till butiken. Denna underbara lampa är så fin och ännu finare är det tycker jag när man gör som ett "fodral" långt och lite rynkigt på sladden som hänger. Det blir såååå fint tycker jag och lite extra ombonat! Det var en man som köpte en till sin fru i lördags i Alla hjärtans Dag present men jag hoppade över det här med att berätta vad man kan göra med sladden.....Vet att jag skall ha en kanonbild på detta men naturligtvis kan jag inte hitta bilden nu. Själv fick jag ett par helt underbara örhängen som jag önskat mig länge ohch nu fick jag dem JIPPPPIIIIII. Nej nu skall jag fortsätta djupdykningen i kartongerna.


4 kommentarer:

hagagården sa...

Hej Jessica
Jag måste kika in till dig någon dag och se om det är något nytt på gång,jag är lite inne på att köpa en sån fin griffeltavla från jeanne d arc,hoppas det finns några kvar.
ram o ha en go kväll.
ninni

Fågel Blå sa...

Åh vilken fin lampa!
Förstår att det är spännande med alla nya saker som kommer!
Önskar dej en underbar vecka!
Kram Kathrine!

Victoria sa...

Längtar till mitt nästa besök hos dig, förhoppningvis på lördag : )
mvh Victoria

Hemma hos Alice sa...

Vad mycket fint du visar på din blogg. Titta gärna in till mig, jag har en tävling. Kram Alice