söndag 20 december 2009

Glas







Glaskupor, glasprismor, glaskulor, glas ställ, glasmanchett, glasvolang på ljusstanke, spegelglas, glashänge, ljusglas, glasfat, glasvas, glaslykta, glasängel, badsalt i glasflaska, glaspokal. Mycket olika inredningsdetaljer i glas finns det! Favoriterna i butiken i dag var glaskupor i olika former och glasprismor. En fin vit spegel slog jag också in i dag i ett fint paket med snören, glitter och annat pynt. LIte trixigt att slå in paket när det är glas med i bilden för jag vill inte att saken skall gå sönder på vägen hem......rakt ner i tomtens julsäck......



2 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej och tack för din hälsningocg snabba svar om priset på ljusstaken, jag väntar till efter jul så får vi se om det finns några slantar kvar!
Hoppas du får en underbar Julvecka!
Kram Kathrine!

Elsa och Helena sa...

Hej Jessica! Önskar dig en riktigt GOD JUL med massor av mys och god mat.
Ja, vilket härligt vinterväder vi fått...precis vad man önskar sig till jul.
Har vaccinerat nu på kvällarna så jag har inte kunnat besöka dig och din fina butik:) Men du vet att jag är en trogen kund:)

Kramar Helena