måndag 17 november 2008

Kattluckan på plats


Idag har min älskling fått kattluckan på plats så nu kan våran mammamisse gå ut och in som hon vill. Kattungarna blir två veckor på onsdag och det är så kul att följa framstegen de gör. Det är så mysigt och hela familjen tycker att det är spännande. Katterna kommer att få längre hår och är redan små dunbollar!
Hälsningar Kattmormor (eftersom jag har pojkar och förhoppningsvis kommer att bli farmor i framtiden känns det himla kul att få titeln Kattmormor fniss...eftersom jag troligtvis inte kommer att få bli "riktig" mormor fniss igen....

2 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men vilka godingar!!! Man vill ju bara äte upp dem, allihopa! Såg hos Fröken Lime att du hade butik i Gävle, det såg så trevligt ut, kanske jag kikar in ngn dag om jag har vägarna förbi! Och va kul att du har min Ranunkelbild i sidan! Tjingeling fr Mari.

Emma sa...

Men fy sjutton vilja små gostroll!! de är ju så mysigt med bebisar i huset, och man slipper ju de stora ansvaret hihi :D
Kram Emma